Функції, їхні властивості і графіки

Тест 1.

Властивості фунуції. Область визначення і множина значень функції


Завдання 1. 
Знайдіть область визначення функції

А) (– ∞; – 1] ∪ [4; ∞); Б) (– ∞; – 1] ; В) [4; ∞); Г) [– 1; 4] .

Завдання 2. 
Область визначення якої з наведених функцій складається з однієї точки?

А)
Б)
В)
Г)

Завдання 3. 
Областю визначення якої з функцій є проміжок [6; ∞)?

А) 

Б) 

В) 

Г) 


Завдання 4.
Областю визначення якої з функцій є множина дійсних чисел?

А) 

Б) 

В) 

Г) 


Завдання 5.
Областю визначення якої з функцій є множина дійсних чисел?

А) 


Б) 


В) 


Г) 



Завдання 6. 
Чому дорівнює значення функції
у точці х0 = 16?

А) 16; Б) 8; В) 4; Г) 2.


Завдання 7.
Чому дорівнює значення функції

у точці х0 = 12?
А) 27; Б) 9; В) 3; Г) - 3.


Завдання 8.
Яка множина значень функції у = 4 – (х + 1)2?
А) (– ∞; 4] ; Б) [4; ∞); В) (– ∞; – 1] ; Г) [– 1; ∞) .

Завдання 9.
Яка множина значень функції   у = (х 4)2 – 6? 
А) [4; ∞); Б) (– ∞; 4] ; В) (– ∞; – 6] ; Г) [– 6; ∞) .

Завдання 10.

 Яке з наведених чисел належить множині значень функції 

f(x) = x4 + 5?

А) 7; Б) 4 В) 3; Г) 1.

___________Тест  закінчено_________



Контрольне тестування з теми:
"Функції, їхні властивості і графіки"


Завдання 1. 
Дано функцію 
Укажіть правильне твердження:

А) f( −1) <  f(1); Б) f( −1,5) ≠ f(1,5); В) f(0) = f(−3); Г) f(3) = f(0).

Завдання 2. 
Вкажіть область визначення функції
А) ( − ∞; +∞ ); Б) (−∞; −2]∪[2; +∞) ; В) [−2; 2]; Г) [0; 2].

Завдання 3. 
Яка з наведених функцій визначена на множині дійсних чисел?
А)
Б)
В)
Г)

Завдання 4. 
Яка із зображених фігур не може слугувати графіком функції?
А) 

Б) 
В) 
Г) 

Завдання 5. 
Область значень якої з функцій складається з одного числа?
А) 


Б)


В)


Г)



Завдання 6. 
Знайдіть нулі функції   

А)  − 4; 4
Б) 
В) 
Г) 2; 4.

Завдання 7. 
На рисунку зображений графік функції y = f(x), визначеної на множині дійсних чисел. Укажіть проміжок зростання функції.
А) [−1; 1]; Б) [−2; 2]; В) [0; 2]; Г) ( − ∞; +∞ ).

Завдання 8. 
Яка з даних функцій є спадною на множині R?
А) y = −x2; Б) y = −x; В) 

Г) y = x.

Завдання 9. 
Чому дорівнює найбільше значення функції у = 9 − х2 на проміжку [1; 2]?
А) 8; Б) 5; В) 9; Г) такого значення не існує.

Завдання 10. 
Укажіть графік непарної функції.
А)

Б)

В)

Г)

Завдання 11. 
Яка з даних функцій є парною?
А)
Б)
В)  
Г)  

Завдання 12. 
Графік функції 
перенесли паралельно на 3 одиниці вправо. Графік якої функції було отримано?
А)
 
Б)
 
В)
 
Г)
 

Завдання 13. 
Укажіть графік функції
А)
 
В)
 
Б)
 
Г)
 

Завдання 14. 
Яка функція є оберненою до функції у = х − 3 ?
А) у = х − 3 ; Б) у = х + 3 ; В) у = − х − 3 ; Г) у = − х + 3 .

Завдання 15. 
Укажіть обернену функцію до функції

А)
 
Б)
В)
 
Г)
 

Завдання 16. 
Розв′яжіть нерівність
А) (0; 1] ∪ [5; + ∞); В) ( − ∞ ; 0] ∪ [1; 5];
Б) ( − ∞ ; 0) ∪ [1; 5]; Г) [0; 1] ∪ [5; + ∞);


___________Тест  закінчено_________